eigen bedje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu eigen bedje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

eigen bedje

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

03 April 2012 | Nederland, Eindhoven

De laatste 3 dagen van de cruise waren zo voorbij. Heb het druk met allerlei activiteiten aan boord zoals het inpakken, de laatste cadeautjes gekocht, naar de slot voorstelling van het koor en de toneelgroep.
Op zondag de laatste keer champagneontbijt met zalm en vers geroosterd brood met een lekker bakje koffie. 's Avonds nog een afscheidsborrel bij de kapitein en zijn officieren. 's Nachts ligt het schip stil omdat er een zieke gast met een helikopter van boord moest. Hierdoor zijn we drie uur te laat in Southampton.
Na vele 'nieuwe vrienden' tot ziens gewenst te hebben, verlaten we tegen 11.45 de schuit. De bus staat te wachten en na de ferry ben ik tegen half twaalf weer thuis na 3 maanden cruisen rondom Zuid Amerika. Ga om half drie lekker slapen in mijn eigen bedje.

• 05 April 2012 - 11:37

Monique:

Hoi Fred,

Dan zou ik zeggen, welkom thuis, hele fijne Paasdagen en tot volgende week!

Groetjes Monique

• 05 April 2012 - 13:11

Ely B:

Fred bedankt voor je geweldige verslagen!

• 05 April 2012 - 14:24

Leonie:

Welkom thuis dan maar weer. Wat zul je het de komende tijd druk hebben met bij praten bij iedereen. maar dat zal ook wel goed komen ? tot gauw ziens gr

• 06 April 2012 - 09:03

Bert En Gonnie:

Hallo Fred.In deze tijd van het jaar,nu de dagen langer worden,wensen wij je al het goede,dat Pasen je kan brengen.Mag de schoonheid van dit seizoen de winter vlug verdringen.Daarom wensen wij je een welkom thuis en een vrolijk Paasfeest.

• 07 April 2012 - 12:23

Ingrid:

Bedankt voor de mooie verhalen en foto's, fijn dat je weer thuis bent. X

• 11 April 2012 - 07:54

Marja:

Ha fred,

Fijn dat je weer heelhuids op je basis terug bent.

Hoop je snel weer eens te zien.

Groetjes Marja