Eindelijk land - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Eindelijk land - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Eindelijk land

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

16 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Wakker worden en weer land zien, dit overkwam deze morgen. Na zes dagen van water en gisteren een verdwaalde zeilboot is het toch weer prettig land te zien. Het regent dat het giet, maar de weersberichten voorspellen een schitterende dag hier in Phillipsburg. Wij zijn de eerste, maar er komen nog drie cruiseschepen bij ,waarvan er twee bijna twee keer zo groot zijn als de Balmoral. Ga lekker een stukje wandelen richting het stadje. Het is een wandeling van 15 minuten en onderweg. In de stad is het een drukte van jewelste. De goud- en kledingsshops proberen met alle middelen de mensen te lokken en een aanranding is onmogelijk. Duik neer op een terras en geniet van het uitzicht op de boulevard met de diversiteit van mensen uit de hele wereld. Vermaak me uitstekend en wordt ook nog getrakteerd op een aantal biertjes uit de Carribian. Heb een heerlijke en relaxte dag gehad en vanavond komt er nog een groepmuzikanten en zangers aan bood om de dag af te sluiten.

• 17 Januari 2012 - 05:53

Erik:

zo aan de fotoos te zien is het goed uit te houden daar :-)

• 17 Januari 2012 - 08:40

Marja:

Ha Fred,
    6 dagen water is ook wel veel en dan nog regen als toetje. Hopelijk gaat de zon snel schijnen.
    Hier is het winter.Doeiiiii Marja

• 17 Januari 2012 - 11:58

Corry:

St Maarten woont een vriend van mij op een boot, normaal is het daar bloedheet, ik zou graag met jou op dat terrasje willen zitten!
    Het is hier nu prachtig winterweer, vriezend en stralend blauwe lucht.
    Ik had net Paul op skype, je moet de hartelijke groeten hebben en hij stelde voor nog eens met een leuk stel een cruise te gaan maken, wie weet!
    dag lieverd een knuf van mij

• 18 Januari 2012 - 10:16

Jeanie En Adriaan:

Hi Fred. Zo te zien en te lezen is alles wel aan boord van die goede Balmoral.
    Is tie nog gerenoveerd na onze reis? Al weer 2 jaren geleden. Is ons hoekje aan de bar er nog?
    Aan de foto te zien dachten we eerst dat Corry met je mee was, maar aan haar reaktie te zien
    is dat niet zo. Leuke verslagen maak je. In gedachten varen we mee.
    Veel plezier en behouden vaart!

• 31 Januari 2012 - 09:51

Anouska Hinkert:

Freddie, miss you so much. Ik ben nu twee weken thuis met mijn rug. Opeens na Open dag heb ik veel pijn aan mijn rug gekregen. Ik hoop dat je heel veel geniet van je verdiende vakantie. Howdoe Anouska

• 08 Februari 2012 - 13:06

Rian:

Wow Fred, ik ben jaloers!