Eindelijk land - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Eindelijk land - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Eindelijk land

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

16 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

Wakker worden en weer land zien, dit overkwam deze morgen. Na zes dagen van water en gisteren een verdwaalde zeilboot is het toch weer prettig land te zien. Het regent dat het giet, maar de weersberichten voorspellen een schitterende dag hier in Phillipsburg. Wij zijn de eerste, maar er komen nog drie cruiseschepen bij ,waarvan er twee bijna twee keer zo groot zijn als de Balmoral. Ga lekker een stukje wandelen richting het stadje. Het is een wandeling van 15 minuten en onderweg. In de stad is het een drukte van jewelste. De goud- en kledingsshops proberen met alle middelen de mensen te lokken en een aanranding is onmogelijk. Duik neer op een terras en geniet van het uitzicht op de boulevard met de diversiteit van mensen uit de hele wereld. Vermaak me uitstekend en wordt ook nog getrakteerd op een aantal biertjes uit de Carribian. Heb een heerlijke en relaxte dag gehad en vanavond komt er nog een groepmuzikanten en zangers aan bood om de dag af te sluiten.

  • 17 Januari 2012 - 05:53

    Erik:

    zo aan de fotoos te zien is het goed uit te houden daar :-)

  • 17 Januari 2012 - 08:40

    Marja:

    Ha Fred,
    6 dagen water is ook wel veel en dan nog regen als toetje. Hopelijk gaat de zon snel schijnen.
    Hier is het winter.Doeiiiii Marja

  • 17 Januari 2012 - 11:58

    Corry:

    St Maarten woont een vriend van mij op een boot, normaal is het daar bloedheet, ik zou graag met jou op dat terrasje willen zitten!
    Het is hier nu prachtig winterweer, vriezend en stralend blauwe lucht.
    Ik had net Paul op skype, je moet de hartelijke groeten hebben en hij stelde voor nog eens met een leuk stel een cruise te gaan maken, wie weet!
    dag lieverd een knuf van mij

  • 18 Januari 2012 - 10:16

    Jeanie En Adriaan:

    Hi Fred. Zo te zien en te lezen is alles wel aan boord van die goede Balmoral.
    Is tie nog gerenoveerd na onze reis? Al weer 2 jaren geleden. Is ons hoekje aan de bar er nog?
    Aan de foto te zien dachten we eerst dat Corry met je mee was, maar aan haar reaktie te zien
    is dat niet zo. Leuke verslagen maak je. In gedachten varen we mee.
    Veel plezier en behouden vaart!

  • 31 Januari 2012 - 09:51

    Anouska Hinkert:

    Freddie, miss you so much. Ik ben nu twee weken thuis met mijn rug. Opeens na Open dag heb ik veel pijn aan mijn rug gekregen. Ik hoop dat je heel veel geniet van je verdiende vakantie. Howdoe Anouska

  • 08 Februari 2012 - 13:06

    Rian:

    Wow Fred, ik ben jaloers!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Zuid Amerka Cruise

Een rondje Zuid Amerika met MS. Balmoral

Recente Reisverslagen:

03 April 2012

eigen bedje

30 Maart 2012

bijna thuis

27 Maart 2012

Zat

22 Maart 2012

roze dolfijnen

20 Maart 2012

vlinders
Fred

Na een jaar hard werken heeft een mens wel een verzetje verdiend en ik dacht laat ik eens iets geks doen. Lekker 3 maanden iets van de wereld zien op een relaxte manier.Rondje Caribean & South America

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 128281

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Samba & Tango

04 Januari 2014 - 19 April 2014

Van West naar Oost

04 Januari 2012 - 03 April 2012

Zuid Amerka Cruise

05 Januari 2010 - 21 April 2010

wereldcruise

Landen bezocht: