lekker dagje - Reisverslag uit Colón, Panama van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu lekker dagje - Reisverslag uit Colón, Panama van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

lekker dagje

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

31 Januari 2012 | Panama, Colón

Een lekker winderig dagje met veel zon en ik ga me op tijd installeren op het achterdek. Mijn rug is vandaag aan de beurt om wat invloed van de zon te ontvangen. Als lunch is er Fish & Chips en dit smaak best wel weer oké! Einde van de middag speel ik een potje scrabbel met Jannie uit Monnikendam. Kapitein Olav geeft weer een champagneparty en hij heeft mij dringend verzocht om toch zeker aanwezig te zijn. Hijs me weer in mijn smoking en ben op tijd bij het feestje. Als diner neem ik een gamba cocktail als voorafje en een sappige tournedos met ganzenlever als hoofdgerecht. Het toetje sla ik maar beter over, er zijn nog zoveel dagen te gaan. De dag in Colon verloopt rustig en heb er lekker rond gewandeld.Het is vandaag de verjaardag van onze koningin Beatrix en veel Nederlanders fleuren zichzelf op met de kleur oranje. Ga ’s middags de stad in en ga met Natte Henk (ook in het oranje) naar de kapper en we liggen in een deuk. Hij laat uit solidariteit met mij z’n kop kaal scheren. Daarna een lekker pilsje op een terras en even wat internetten.

  • 01 Februari 2012 - 04:07

    Erik:

    kun je mooi knikkeren :-)

  • 01 Februari 2012 - 04:31

    Bernadette:

    zo je zit bij die kapper wel lekker in het zicht. Ziet er goed uit

  • 01 Februari 2012 - 08:50

    Wilma Beisser:

    Hééé die Freddie hier Wilmaaaa! Hier vriest het -15. Mazzelbips!! laterrr.

  • 01 Februari 2012 - 10:28

    Marja:

    En z'n baardje laten staan?? Is het met al dat lekker eten wel mogelijk om in je smoking te blijven passen???? Grtjs

  • 02 Februari 2012 - 23:43

    Henny En Jan:

    hoi fred,
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin, je reisverslagen zijn leuk.
    Nou geniet van de zon en van alles wat je ziet.
    groetjes jan en henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Panama, Colón

Zuid Amerka Cruise

Een rondje Zuid Amerika met MS. Balmoral

Recente Reisverslagen:

03 April 2012

eigen bedje

30 Maart 2012

bijna thuis

27 Maart 2012

Zat

22 Maart 2012

roze dolfijnen

20 Maart 2012

vlinders
Fred

Na een jaar hard werken heeft een mens wel een verzetje verdiend en ik dacht laat ik eens iets geks doen. Lekker 3 maanden iets van de wereld zien op een relaxte manier.Rondje Caribean & South America

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 128274

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Samba & Tango

04 Januari 2014 - 19 April 2014

Van West naar Oost

04 Januari 2012 - 03 April 2012

Zuid Amerka Cruise

05 Januari 2010 - 21 April 2010

wereldcruise

Landen bezocht: