lekker dagje - Reisverslag uit Colón, Panama van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu lekker dagje - Reisverslag uit Colón, Panama van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

lekker dagje

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

31 Januari 2012 | Panama, Colón

Een lekker winderig dagje met veel zon en ik ga me op tijd installeren op het achterdek. Mijn rug is vandaag aan de beurt om wat invloed van de zon te ontvangen. Als lunch is er Fish & Chips en dit smaak best wel weer oké! Einde van de middag speel ik een potje scrabbel met Jannie uit Monnikendam. Kapitein Olav geeft weer een champagneparty en hij heeft mij dringend verzocht om toch zeker aanwezig te zijn. Hijs me weer in mijn smoking en ben op tijd bij het feestje. Als diner neem ik een gamba cocktail als voorafje en een sappige tournedos met ganzenlever als hoofdgerecht. Het toetje sla ik maar beter over, er zijn nog zoveel dagen te gaan. De dag in Colon verloopt rustig en heb er lekker rond gewandeld.Het is vandaag de verjaardag van onze koningin Beatrix en veel Nederlanders fleuren zichzelf op met de kleur oranje. Ga ’s middags de stad in en ga met Natte Henk (ook in het oranje) naar de kapper en we liggen in een deuk. Hij laat uit solidariteit met mij z’n kop kaal scheren. Daarna een lekker pilsje op een terras en even wat internetten.

• 01 Februari 2012 - 04:07

Erik:

kun je mooi knikkeren :-)

• 01 Februari 2012 - 04:31

Bernadette:

zo je zit bij die kapper wel lekker in het zicht. Ziet er goed uit

• 01 Februari 2012 - 08:50

Wilma Beisser:

Hééé die Freddie hier Wilmaaaa! Hier vriest het -15. Mazzelbips!! laterrr.

• 01 Februari 2012 - 10:28

Marja:

En z'n baardje laten staan?? Is het met al dat lekker eten wel mogelijk om in je smoking te blijven passen???? Grtjs

• 02 Februari 2012 - 23:43

Henny En Jan:

hoi fred,
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin, je reisverslagen zijn leuk.
    Nou geniet van de zon en van alles wat je ziet.
    groetjes jan en henny