Justitie - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Justitie - Reisverslag uit Santiago de Chile, Chili van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Justitie

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

19 Februari 2012 | Chili, Santiago de Chile

Na twee heerlijke en ontspannende dagen op zee is het deze keer de stad Coquimbo die we bezoeken. Het is een stad die in vroegere tijden een haven was die erg belangrijk was voor de koperindustrie. Het aankomen varen is indrukwekkend met al die lichtjes die er branden. Er wordt door ons groepje een taxi geritseld en we rijden naar een buurtplaats geheten Salena. Het is erg vroeg en er is dus geen flikker te doen. Om 10 uur gaat hier op zaterdag het leven beginnen. Tot die tijd vermaken we ons met een rondleiding door het gerechtsgebouw,dat in het bezit is van een prachtige patio met vijvertje. Even koffie en dan op kerkenjacht. Er zijn er vele edoch we zoeken dus de mooiste uit. Dan nog even naar de folkloristische markt in het centrum en terug met een lokale bus naar ons beginpunt. Lopen nog even rond in Coquimbo en drinken ter afsluiting nog een paar pilsje in een gezellig barretje en dan weer aan boord. We varen weg met een lekkere farewellparty met veel rumpunch en muziek. Ga vanavond maar vroeg onder de wol, want morgen is de volgende havenplaats al aan de beurt.

• 19 Februari 2012 - 08:54

Erik:

wat een neprechter......nou wij zijn beter verkleed hoor :-)

• 19 Februari 2012 - 09:02

Monique:

De varende rechter......

• 19 Februari 2012 - 09:21

Bernadette:

he die foto van jou als rechter ziet er goed uit. moet je straks op school ook toepassen denk ik hahahha

• 19 Februari 2012 - 10:15

Diny Berkers:

Hallo Freddy.
    Fijn dat je zo kan genieten ,maar wie zou dat niet doen hahaha
    ik heb het ook mee gemaakt ,alleen niet zo lang als jij ,maar ik
    vind je verslag leuk om te lezen .Maar Freddy ik ben weer in de aan
    bieding ,het is over met Martin.Ook al ben je ver weg ,je mag ook wel
    weten hoe het met ons gaat hahaha.
    Groetjes Diny.