nog een weekje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu nog een weekje - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

nog een weekje

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

27 December 2011 | Nederland, Eindhoven

Over een week is het zover. Nog even wat kleine dingen regelen en dan kan ik aan het grote avontuur beginnen. Heb er wel erg veel zin in!

  • 27 December 2011 - 09:36

    Bernadette:

    He spannend he
    We zien je toch nog wel voordat je gaat he?

  • 27 December 2011 - 14:54

    BERT En GONNIE:

    Hallo Fred.wat leuk.wij wensen je het het allerbeste en een goed 2012.groetjes en tot ziens

  • 29 December 2011 - 15:14

    Leonie:

    veel plezier ik hoop veel van je tehoren

  • 30 December 2011 - 12:54

    Elly Baxmeier:

    Dag Fred,

    Vorig jaar heb je mij info gegeven (in Usine) over de wereldcruise. Het was geweldig. Ik heb me weer aangemeld voor jouw verhalen. Op de boot zit een aantal mensen van afgelopen jaar. Gerrit en Irene ga ik vanavond mailen. Zij zitten altijd op het rokersdek op 8. Gezellige reis!

    Elly B.


  • 03 Januari 2012 - 07:22

    Angelique:

    Hey Fred, nog 1 dagje te gaan zie ik! Spannend! Alvast heel veel plezier gewenst en ik ga je volgen hoor. Verheug me al op de foto's, kijken waar ik het het mooist vind. Dan weet ik welke cruise we de volgend jaar moeten boeken ;-) Nu blijven we nog even in Europa cruisen.
    Groetjes en "viel spass!" Angelique (en Leon).

  • 03 Januari 2012 - 08:27

    Helma:

    He Fredje,

    Heel veel plezier, geniet er lekker van he.
    Over 3 maanden pakken we weer een pilsje samen.

    Have Fun!!!

  • 03 Januari 2012 - 09:44

    Rian:

    Ha die Fred,

    Heel veel plezier op vakantie! Wij zijn heel jaloers en zitten hier alweer te ploeteren op het ROC.

    Groetjes Rian

  • 03 Januari 2012 - 19:01

    Ingrid:

    Hey die Fred!!!!

    Nog ff en het is zover!!!!
    Geniet ervan en een goeie reis!

    Groetjes Ingrid X

  • 04 Januari 2012 - 06:10

    Erik:

    hey fred het is zover........ eindelijk van jou verlost :-)
    geintje..... een hele fijne vakantie jongen en tot over een maand of 3

  • 04 Januari 2012 - 10:40

    Inge:

    Fred, heel veel plezier op deze nieuwe reis! Ik ga je weer volgen uiteraard.

  • 04 Januari 2012 - 13:03

    Gerard En Huub:

    Hallo Fred,
    Als nog de beste wensen voor 2012, geniet van deze reis en totziens,
    Groeten Gerard en Huub.

  • 04 Januari 2012 - 17:52

    Diny & Theo Zwegers :

    Hallo Fred! ja ik lees het zojuist nog een weekje heerlijk, van Turkey en nu dadelijk met de boot
    Zuid Amerika Cruise.heerlijk en nog voor 3 maanden nog wel groot gelijk
    wij gaan de 16 januari naar thailand met ons albert & Helene voor 3 weken plaats Pataya.
    Gr van ons en heel veel liefs. goede reis

  • 04 Januari 2012 - 17:52

    Diny & Theo Zwegers :

    Hallo Fred! ja ik lees het zojuist nog een weekje heerlijk, van Turkey en nu dadelijk met de boot
    Zuid Amerika Cruise.heerlijk en nog voor 3 maanden nog wel groot gelijk
    wij gaan de 16 januari naar thailand met ons albert & Helene voor 3 weken plaats Pataya.
    Gr van ons en heel veel liefs. goede reis

  • 05 Januari 2012 - 11:43

    Wally En Betty:

    Hallo Fred.
    wij wensen jou een hele goede vaart.
    wij lezen wel hoe het met je gaat op de boot en verder.
    groetjes van Wally en Betty.

  • 05 Januari 2012 - 12:12

    Ineke En Peter:

    Nou Fred de reis is begonnen wij wensen je heel veel plezier.

    gr ineke en peter

  • 08 Januari 2012 - 12:22

    Ilse Vd Mosselaar:

    Hoi Fredje,
    weer aan het cruisen! lekker hoor! Geniet ervan.
    Misschien nog tot ziens op de Frederiklaan over een paar maandjes!
    Groetjes,
    Ilse van de Mosselaar-Peters (Trigion Services)

  • 08 Januari 2012 - 21:17

    Peter Van Kuijk:

    Als het goed is ben je vandaag of morgen op Madeira; daar ben je 2 jaar geleden ook geweest.
    Op naar Zuid America.

  • 09 Januari 2012 - 20:03

    Corry:

    Dag lieverdje van me, ik keek vandaag pas voor het eerst op je site en wat leeuuuk ons samen op de foto te zien, geweldig!!!! Ja wat waren we happy en wat hebben we genoten,
    Ben zo benieuwd hoe het je nu vergaat, zijn de mensen net zo leuk, wel even wennen zeker. De bestemming is in ieder geval geweldig. Ik denk elke dag aan je en reis met veel plezier met je mee.
    Ik kijk uit naar je eerste verslag. liefs en een dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

Zuid Amerka Cruise

Een rondje Zuid Amerika met MS. Balmoral

Recente Reisverslagen:

03 April 2012

eigen bedje

30 Maart 2012

bijna thuis

27 Maart 2012

Zat

22 Maart 2012

roze dolfijnen

20 Maart 2012

vlinders
Fred

Na een jaar hard werken heeft een mens wel een verzetje verdiend en ik dacht laat ik eens iets geks doen. Lekker 3 maanden iets van de wereld zien op een relaxte manier.Rondje Caribean & South America

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 128274

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Samba & Tango

04 Januari 2014 - 19 April 2014

Van West naar Oost

04 Januari 2012 - 03 April 2012

Zuid Amerka Cruise

05 Januari 2010 - 21 April 2010

wereldcruise

Landen bezocht: