slaper - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu slaper - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

slaper

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

10 Maart 2012 | Brazilië, Rio de Janeiro

Deze dag was even geweldig als de dag van gisteren. Weer het lekkerste weer van de wereld en een levendige metropool om te genieten. Ben in de morgen aan de wandel geweest in het oude centrum en heb daar een aantal musea bezocht en ook nog de zaterdagmarkt. Het was weer een gekrioel van duizenden mensen die willen kijken en/of kopen en ook vele verkopers van allerlei waren. Het was een levendige morgen. Op een leuk terras even lekker wat gegeten, gedronken en mensen geobserveerd. Toen even teruggelopen naar de boot en vlug weer terug om toch even fatsoenlijk afscheid te nemen van deze indrukwekkende stad. In het havenkwartier heb ik nog in een druk straatje enkele pilsjes gedronken en als afscheid een Camperina. Dit was Rio voor mij, denk er toch wel weer een keer te komen.

  • 11 Maart 2012 - 08:26

    Monique:

    Hé Fred,

    Rio is goed in de smaak gevallen als ik dat zo lees. Fijn dat je overal zo van geniet en dat je lekker warm weer hebt. Hier beginnen we ook de goede kant op te gaan.

    Veel plezier nog!

    Groetjes Monique

  • 11 Maart 2012 - 20:51

    Corry:

    Hi lieverd, Rio de Janeiro ben ik ook geweest, wat een stad he met dat Christusbeeld boven alles uit en dat mooie copcabanastrand, of ben je daar niet geweest.
    Ik vertrek morgen voor 17 dgn naar Spanje naar het huis aan zee van mijn vrienden, dus kan ik je gezellige verhalen niet lezenmaar dat haal ik wel weer in.
    Geniet er nog van kusjes....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Zuid Amerka Cruise

Een rondje Zuid Amerika met MS. Balmoral

Recente Reisverslagen:

03 April 2012

eigen bedje

30 Maart 2012

bijna thuis

27 Maart 2012

Zat

22 Maart 2012

roze dolfijnen

20 Maart 2012

vlinders
Fred

Na een jaar hard werken heeft een mens wel een verzetje verdiend en ik dacht laat ik eens iets geks doen. Lekker 3 maanden iets van de wereld zien op een relaxte manier.Rondje Caribean & South America

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 276
Totaal aantal bezoekers 127839

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Samba & Tango

04 Januari 2014 - 19 April 2014

Van West naar Oost

04 Januari 2012 - 03 April 2012

Zuid Amerka Cruise

05 Januari 2010 - 21 April 2010

wereldcruise

Landen bezocht: