slaper - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu slaper - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

slaper

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

10 Maart 2012 | Brazilië, Rio de Janeiro

Deze dag was even geweldig als de dag van gisteren. Weer het lekkerste weer van de wereld en een levendige metropool om te genieten. Ben in de morgen aan de wandel geweest in het oude centrum en heb daar een aantal musea bezocht en ook nog de zaterdagmarkt. Het was weer een gekrioel van duizenden mensen die willen kijken en/of kopen en ook vele verkopers van allerlei waren. Het was een levendige morgen. Op een leuk terras even lekker wat gegeten, gedronken en mensen geobserveerd. Toen even teruggelopen naar de boot en vlug weer terug om toch even fatsoenlijk afscheid te nemen van deze indrukwekkende stad. In het havenkwartier heb ik nog in een druk straatje enkele pilsjes gedronken en als afscheid een Camperina. Dit was Rio voor mij, denk er toch wel weer een keer te komen.

• 11 Maart 2012 - 08:26

Monique:

Hé Fred,

Rio is goed in de smaak gevallen als ik dat zo lees. Fijn dat je overal zo van geniet en dat je lekker warm weer hebt. Hier beginnen we ook de goede kant op te gaan.

Veel plezier nog!

Groetjes Monique

• 11 Maart 2012 - 20:51

Corry:

Hi lieverd, Rio de Janeiro ben ik ook geweest, wat een stad he met dat Christusbeeld boven alles uit en dat mooie copcabanastrand, of ben je daar niet geweest.
    Ik vertrek morgen voor 17 dgn naar Spanje naar het huis aan zee van mijn vrienden, dus kan ik je gezellige verhalen niet lezenmaar dat haal ik wel weer in.
    Geniet er nog van kusjes....