reisroute - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu reisroute - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

reisroute

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

11 Juni 2011 | Nederland, Eindhoven

Op 5 januarie 2012 stap ik in Southampton aan boord van het cruiseschip 'Balmoral' voor een 'Cruise to the New World'. Hier is de routebeschrijving: We varen eerst naar Tenerife, dan de oversteek naar Sint Maarten, Tortola en Grand Turk. Dan varen we naar Key West, New Orleans en Galveston. Even een paar dagen Jamaica en daarna varen we op 1 februari door het Panamakanaal naar de Pacific. De volgende landen worden ook aangedaan: Costa Rica, Nicaragua, El Salvador en Ecuador. Dan naar het zuiden met verschillende havens in Peru en Chili en via Kaap Hoorn zijn we op de schrikkeldag 29 februari op de Falkland eilanden. Weer naar het noorden via Uruguay en Argentinië naar het mooie Brazilië. Na 14 dagen in het grote Brazilië varen we richting Afrika om Kaap Verdië te bezoeken en Madeira. Daarna 3 dagen varen naar Engeland en dan met de bus weer naar Nederland.

• 11 Juni 2011 - 12:37

Ingridjuuuuh:

WAAAAH, deze route is ook te gek!
    Duurt nog wel even voor je gaat maar dan kun je je goed voorbereiden.

Groetjes Ingrid X

• 11 Juni 2011 - 19:01

Dielange:

Groot gelijk;-)
    en als je van reizen houdt: GAAAAN!

• 12 Juni 2011 - 08:58

Bernadette En Erik:

Klinkt gigantisch leuk
    we zien je voor die tijd nog wel

• 12 Juni 2011 - 10:36

Bert En Gonnie:

hallo Fred. ik heb je al eerder gemaild.we zullen ook deze keer je avonturen volgen. groetjes.

• 12 Juni 2011 - 10:59

Monique:

Ha die Fred,

Weer een geweldige reis in het vooruitzicht. Ik ga je avonturen in elk geval weer volgen....

Tot dinsdag!

Groetjes Monique

• 14 Juni 2011 - 13:06

Leonie:

goed hoor . weer een mooie reis voor de boeg ; ik zal het volgen. gr leonie

• 16 Juni 2011 - 08:13

Heidi Penders :

?? Dacht dat Azie op de planning stond? Ga je dan een andere tour doen dan Gerard, maar vertrekken jullie tegelijk?

Grtz
    HP(nichtje van...)

• 29 Juni 2011 - 07:18

Marja:

Super Fred! Bedankt dat ik je weer mag volgen.