toestanden - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu toestanden - Reisverslag uit Montevideo, Uruguay van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

toestanden

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

04 Maart 2012 | Uruguay, Montevideo

Het is een heel gedoe op het schip. Ook wij zijn geweigerd in Argentinië en dus is ons vaarplan gewijzigd. Zijn nu in Montevideo en morgen gaan we naar Punta del Este, ook in Uruguay. Zit nu heerlijk om half elf 's avonds op een terras van een heel fijn restaurant na een lekkere steak en een goed glas wijn. De stad is erg mooi en er lopen hele mooie en vriendelijke mensen rond. Daar heb ik het later nog wel over. Stuur een paar impressie foto's toe.

• 04 Maart 2012 - 08:51

Bernadette:

Zo geweigerd? Hoe komt dat?
    Nou zo te zien is het ook leuk waar je nu bent dus genietttttttttttttttt.
    zie je over 29 daagjes weer
    wat gaat dat vlug zeg.

• 04 Maart 2012 - 09:47

Melitta:

Spannend! Vertel maar gauw meer!

• 04 Maart 2012 - 12:06

Bert En Gonnie:

Hallo Fred.Trek het je niet aan.Je kunt er toch niets aan doen,geniet van de andere leuke dingen en verder veel plezier.

• 04 Maart 2012 - 12:07

Bert En Gonnie:

• 04 Maart 2012 - 12:25

Wally En Betty:

wij horen wel hoe het allemaal geweest is als je terug bent.

• 04 Maart 2012 - 12:26

Wally En Betty:

veel plezier nog
    groetjes .

• 07 Maart 2012 - 10:03

Marja:

Dus ook op het cruiseship loopt de planning wel eens in het 100!