Weer thuis - Reisverslag uit Dover, Verenigd Koninkrijk van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Dover, Verenigd Koninkrijk van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

30 Juni 2010 | Verenigd Koninkrijk, Dover

Ben weer terug bij het beginpunt. Na omzwervingen over de wereld toch weer veilig thuis

• 11 September 2010 - 15:04

René Fabert:

Ik heb geprobeerd om je persoonlijk te spreken en ik kwam vorige zaterdag en vandaag langs jaquar om te informeren of je wel aanwezig is maar helaas ben je er niet en zelfs heb ik je e-mailbericht gestuurd. Helaas accepteert je provider de door mij verzonden e-mailbericht niet. Ik wilde je brief sturen en ik heb je adres niet. vandaar ik op deze manier je wil bereiken. Hopelijk spreken we elkaar weer gauw. Mijn e-mailadres is r.fabert@chello.nl
    Hartelijk groet van René Fabert als dove kwartel hihi.