Blauwe bergen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Blauwe bergen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Blauwe bergen

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

04 Maart 2010 | Australië, Sydney

Na een dagje varen in een storm komen we op woensdag aan in Sydney. Met een mooie zonsopkomst varen we langs de opera en meren er recht tegenover aan. Al vroeg de trein genomen naar de Blue Mountains en na 2 uur reizen komen we aan in een klein dorpje. Daar een buskaartje gekocht die toegang geeft tot elke bus. Eerste stop is een prachtig punt waar je uitkijkt over de bergen met die blauwe gloed. Met een soort achtbaan dalen we af naar het regenwoud in het dal. Daar is een mooie wandelroute uitgestippeld die je langs grote bomen en mooie vegetatie voert. Dan weer met de kabelbaan terug naar boven en weer de bus op. Het volgende uitkijkpunt biedt je een kijk op een rotsformatie die de 3 zusters heet. Weer de bus en dan een lange wandeling langs een bergstroom die veel watervallen heeft. Het is weer midden in het oerwoud en af en toe zie ik een papegaai overvliegen, kan ze helaas niet gefotografeerd krijgen. Het is een prachtige dag geweest en ik kom om 8.15 weer terug bij het schip. Doodmoe neem ik mijn eerste biertje van de dag. Op de route van vandaag is er alleen koffie en frisdrank te koop.

  • 04 Maart 2010 - 07:04

    Bernadette:

    He daar het wordt steeds mooier volgens mij. Lijkt me schitterend Australie. Maak maar lekker veel foto's dan kan ik ook een beetje genieten straks.

  • 04 Maart 2010 - 10:20

    Wally En Betty:

    Hallo Fred.
    hoe heten de 3 zusters
    doe maar lekker genieten en vat nog maar een paar biertjes. groeten.

  • 04 Maart 2010 - 11:10

    Elly En Paul:

    Hallo Fred ik heb pas gehoord van jou wereldreis dat is helemaal te gek ik ga de verhalen eens even lezen geniet van alles en tot ziens heel wat anders als een weekje Spanje houdoe.

  • 04 Maart 2010 - 12:49

    Rian:

    Ha Fred,

    Kan je niet wat meer foto's plaatsen? Ik heb geboekt voor december 2010 en ben erg benieuwd hoe het er daar uitziet.

    Groetjes, en wij werken maar door... ;) Rian

  • 04 Maart 2010 - 18:35

    Erik:

    ach arme jongen,..... alleen maar koffie en frisdrank
    wat een *** reis heb jij zeg :-)

  • 06 Maart 2010 - 14:48

    René Fabert.:

    Wat leuk dat je nu in Australie bent en doe aan alle mannen de groeten van mij. Je doet me denken aan mijn twee onvergetelijke vakanties in Australie. Geniet er goed van je vakantie. Zonnige lenteachtige groet met stevige omhelzing van René.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

wereldcruise

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2010

Weer thuis

19 April 2010

Bijna thuis na bijna 4 maanden

17 April 2010

Kashba

14 April 2010

Crewshow

12 April 2010

Goree Island
Fred

Na een jaar hard werken heeft een mens wel een verzetje verdiend en ik dacht laat ik eens iets geks doen. Lekker 3 maanden iets van de wereld zien op een relaxte manier.Rondje Caribean & South America

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 128100

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Samba & Tango

04 Januari 2014 - 19 April 2014

Van West naar Oost

04 Januari 2012 - 03 April 2012

Zuid Amerka Cruise

05 Januari 2010 - 21 April 2010

wereldcruise

Landen bezocht: