zomer - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu zomer - Reisverslag uit Port Louis, Mauritius van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

zomer

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

18 Maart 2010 | Mauritius, Port Louis

We varen nu al zes dagen op de Indische oceaan en het weer is nu weer heerlijk. 's Morgens is het al vroeg lekker warm en ben ik om negen uur al aan dek om te zonnen. Smeer me van top tot teen in met lekkere kokosolie en de achterkant wordt door mijn reisgenoten ingesmeerd. Iedereen wil dit graag doen en ik moet dus iedere keer weer een keuze maken wie het mag doen. Begin trouwens een aardig kleurtje te krijgen en als dit weer blijft kom ik terug gelijk een neger. Heb gelukkig mijn Nederlands paspoort, anders zou ik er waarschijnlijk niet meer in komen.
Hebben alweer drie keer de klok omgezet en hebben nu nog 4 uur verschil met Nederland. Zaterdag komen we aan op Mauritius en ik ga dan een excursie maken naar het zuiden van dit eiland. We liggen hier tot 11 uur in de avond. Het is er wel de regentijd en wat het wordt weet ik niet. We zien wel en ik laat het jullie zeker wel even weten.

• 18 Maart 2010 - 18:17

Dielange:

Ik heb al effe niks meer ingetikt: als ik dat zo lees gaat het allemaal helemaal geweldig. Heb je inmiddels al een buitenhut?;-))

• 18 Maart 2010 - 20:21

Erik:

iedereen wil mij graag insmeren??
    blablablabla
    zal wel haventaal zijn :-)

• 18 Maart 2010 - 20:23

Casper:

Hoi Fred,
    Je mailt dat je op een neger begint te lijken.
    Ik val meer op negerinnen.
    Maar bij gebrek aan beter zal ik "het"** maar met jou moeten doen.
    Nou poppie ik ga nu hangen, tot mailens en een hele goede reis en
    geen domme dingen doen, (dingen die ik wel doe!?)
    ** = zuipen bij ome gijs
    Kus Casper

• 19 Maart 2010 - 06:54

Ron & Jacques:

Als je in Mauritius bent, beschrijf dan hoe het daar aan toe gaat. Dat land staat op mijn verlanglijstje.
    Heb net restantbedrag naar Turkije betaald dus over 7 weken liggen wij ook in de zon en mag jij ons insmeren.

groeten

• 19 Maart 2010 - 10:25

Luc :

ja hier is het ook 19 graden misselijk konijn

gr luc

• 19 Maart 2010 - 11:17

Monique:

Soooowheeee popie Fredje! Neem je dat harem van je mee naar Holland? Want wij gaan niet in de rij staan om jou in te mogen smeren hoor;-)