Regen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Regen - Reisverslag uit Sydney, Australië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Regen

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

05 Maart 2010 | Australië, Sydney

De vorige avond ben ik met Frans uit Rotterdam wezen stappen in de buurt van het schip. Een ervan is de oudste pub van de stad. Hier is een grote variatie aan bier te krijgen. We nemen er wel enkele en we lachen wat af met die echte Australische mannen.
Na het opstaan heb ik weer een was gedraaid en tegen tienen ben ik nog even de stad ingelopen. Heb een zwembroek gekocht want ik heb er al twee versleten op de reis. Even geluncht in een klein restaurantje en toen heb ik mijn laptop gehaald. Zit nu in een grote lounchebar genaamd cruisebar. Het begint te regenen en de paraplu's komen te voorschijn. Gaan tegen half zeven Sydney laten voor wat het is, gezellig afscheidsfeestje op dek 7 bij het zwembad.
Morgen hebben we een vaardag en op zondag zijn we in Melbourne en gaat de tijd weer om. We hebben tussen Brisbane en Sydney de klok een uur vooruit moeten zetten, terwijl we hem al 13 keer achteruit gezet hebben. Een mens wordt er gek van.

  • 05 Maart 2010 - 05:47

    Erik:

    zwembroek versleten?
    wat doe jij toch allemaal daar aan boord
    ik doe minimaal 3 jaar met 1 zwembroek en jij nog geen 4 maanden :-)

  • 05 Maart 2010 - 06:29

    Ron & Jacques:

    Fred, hoe kan je nu al 2 zwembroeken versleten hebben. Als je met Frans mee gaat, dan moet je wel je zwembroek uittrekken. Het doet voor hem te zeer om door een zwembroek door te stoten.
    Fijn dat je het zo fijn hebt. Wij zetten eind van de maand de klok terug.
    Hier gaat alles kots.
    Groeten

  • 05 Maart 2010 - 07:28

    Monique:

    Ik wist niet dat ze ook een glijbaan bij dat zwembad hadden. Fred, dat gaat niet met die reetveterbroekjes, kunnen ze niet tegen. Gewoon een degelijke grote zwembroek kopen. Hier begint het gestoei met de klokken ook weer. Ron en Jacques zetten hem eind van de maand een uur terug, ik zet hem een uur vooruit, dus lopen zij straks twee uur achter;-)

  • 06 Maart 2010 - 14:51

    Ingrid:

    Fred, dan ben je in het gezelligste gedeelte geweest van Sydney, The Rocks!!! Whaaa, ben jaloers. Haha
    En ze hebben daar ook lekker bier ja.
    Groetjes X

  • 08 Maart 2010 - 14:00

    Marja:

    Hé Fredje,

    Nooit gedacht dat een klok je gek zou krijgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

wereldcruise

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2010

Weer thuis

19 April 2010

Bijna thuis na bijna 4 maanden

17 April 2010

Kashba

14 April 2010

Crewshow

12 April 2010

Goree Island
Fred

Na een jaar hard werken heeft een mens wel een verzetje verdiend en ik dacht laat ik eens iets geks doen. Lekker 3 maanden iets van de wereld zien op een relaxte manier.Rondje Caribean & South America

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 128101

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Samba & Tango

04 Januari 2014 - 19 April 2014

Van West naar Oost

04 Januari 2012 - 03 April 2012

Zuid Amerka Cruise

05 Januari 2010 - 21 April 2010

wereldcruise

Landen bezocht: