Bijna thuis na bijna 4 maanden - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Bijna thuis na bijna 4 maanden - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Bijna thuis na bijna 4 maanden

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

19 April 2010 | Spanje, Madrid

Luitjes
Dit is de laatste haven die we aandoen voor Dover. We varen binnen met mist en de temperatuur is slechts 11 graden. Het verschil met de vorige week is toch wel erg groot. Ben verkouden geworden en snotter de hele dag en krijg de zakdoekjes niet bij elkaar gekocht.
Ga toch aan land met een t-shirt, overhemd en dik vest aan. Na een uurtje trekt de mist op en komt het zonnetje erdoor. Ben met Corry en Gerard mijn hutmaat op stap. Gaan eerst naar het oude gedeelte van de stad en komen op een enorm groot plein terecht met vele terrassen. Het stadhuis aan dit plein is enorm groot in een klassieke stijl met vele bogen en prachtige versierselen. Het gebied herbergt vele kerken en kloosters. De straatjes zijn smal en de huizen zijn oud, maar prachtig. Je lijkt in de Middeleeuwen te zijn, alleen daar zie je geen auto's rond rijden.
We bezoeken de markt maar die is te modern vinden wij.
Op naar het strand voor een wandeling op de boulevard. Het water is fel blauw in diverse schakeringen en het zand is spierwit. Het wordt opgespoten uit de zee en een gedeelte is al helemaal in orde voor de zomer.We drinken een pilsje in een klein cafeetje en we eten daar ook wat tapas.
Op weg terug naar het schip komen we langs een tatoeage-shop en gaan daar gezellig naar binnen. Laten ons goed voorlichten en besluiten er een te laten zetten. Er moet wel even over onderhandeld te worden, maar daar kwamen we snel uit.

  • 19 April 2010 - 18:26

    Ingrid:

    Hey Fred,

    Het zit er weer op jou super reis, we hebben je wel gemist bij de Roef!!
    Ik heb genoten van je verhalen en hoop ze gauw live van je te horen. En ik zou je graag willen helpen met vervoer terug naar EHV, ik heb je Email adres niet, maar je kan via Gijs wel mijn nummer vragen. Als ik niks van je hoor zie ik je bij de haven.
    Groetjes Ingrid X

  • 19 April 2010 - 18:47

    Casper:

    Hoi Fred,
    Alvast welkom thuis.
    Ben woensdag werken, dus ik kan je niet ophalen.
    Groet Casper

  • 20 April 2010 - 04:58

    Monique:

    Ha die Fred,

    Van mij ook alvast welkom thuis! Vind het leuk om je maandag weer te zien!

    Groetjes en tot dan!

  • 20 April 2010 - 05:21

    René Fabert:

    Hoi Fred, arme kerel met verkoudenheid, beterschap, nogmaals dank voor je al die mooi reisverslagen die ik meeleef. Hopelijk dat iemand je komt ophalen en ik zelf moet werken op die dag. Heel goede en vrolijke thuiskomst en tot spoedig weerziens van René.

  • 20 April 2010 - 06:01

    Ron & Jacques:

    Het is voor je te hopen dat de vliegtuigen vanuit Engeland wel mogen opstijgen. Misschien dat vanaf vandaag de vliegtuigen vanaf Schiphol wel mogen vertrekken, maar dan met mondjesmaar. Hoop voor jou dat een van de lezers je zullen bellen.

    groeten en tot gauw

  • 21 April 2010 - 06:48

    Monique:

    Hoi Fred,

    Weet niet of je dit nog leest en of je het anders al gehoord hebt, maar Bert schijnt een licht herseninfarct gehad te hebben en ligt in het ziekenhuis. Hoop dat de terugreis vlotjes is verlopen. Groetjes en tot maandag!

  • 21 April 2010 - 07:57

    Peter Ine:

    Hoi Fred

    IK heb jou toch gemailt
    dat ik je kom halen.
    Laat nog wat van je horen

    gr Peter

  • 21 April 2010 - 08:46

    Peter Ine:

    Fred
    0613188476

  • 21 April 2010 - 13:07

    Walter En Corrie:

    Welkom thuis is het koude Nederland.
    Het lijkt mij dat de reis geworden is wat je ervan verwacht had.
    We komen de foto's snel kijken

    gr

  • 21 April 2010 - 19:00

    Erik:

    jaja ziek..... nu zeker 106 dagen de ziektewet in :-)

  • 12 Mei 2010 - 13:08

    Rian:

    Ha Fred,

    Wat een gave foto's! We hebben ze niet allemaal zitten kijken! Moet kunnen! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Madrid

wereldcruise

Recente Reisverslagen:

30 Juni 2010

Weer thuis

19 April 2010

Bijna thuis na bijna 4 maanden

17 April 2010

Kashba

14 April 2010

Crewshow

12 April 2010

Goree Island
Fred

Na een jaar hard werken heeft een mens wel een verzetje verdiend en ik dacht laat ik eens iets geks doen. Lekker 3 maanden iets van de wereld zien op een relaxte manier.Rondje Caribean & South America

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 128093

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Samba & Tango

04 Januari 2014 - 19 April 2014

Van West naar Oost

04 Januari 2012 - 03 April 2012

Zuid Amerka Cruise

05 Januari 2010 - 21 April 2010

wereldcruise

Landen bezocht: