Sauna Subway - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Sauna Subway - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Sauna Subway

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

07 Maart 2010 | Australië, Melbourne

Na een mooie dag op zee en een lekker zonnetje komen we vandaag aan in Melbourne. Hier is gisteren in een uur tijd 28 centimeter regen gevallen en voor straks zijn de voorspellingen niet al te best.
Ga met de tram naar het centrum en vraag bij de VVV de weg naar de sauna. Heb er een op het oog en die heet Subway en is 24 uur per dag open. Even een kop koffie gedronken op Townhall plein en dan naar de sauna. De sauna ligt onder het spoor en heb hem vlug gevonden.
Het is er nog niet zo druk op zondagmorgen, maar na een tijdje loopt het toch aardig vol. Het is er best gezellig, maar ik wil jullie de details besparen. Hier kan ik even vrij internetten en maak dus even gebruik van de gelegenheid.
Moet on 17.15 uur terug zijn op het schip en vanavond varen we weg naar Perth en dat duurt 4 dagen. Hopelijk wordt het weer beter en kan ik lekker een paar dagen bakken .

• 07 Maart 2010 - 06:46

Bernadette:

He weer helemaal schoon gesaunad? En weer een paar dagen lekker bakken?ben je al niet bruin genoeg? Ik weet niet of we je straks wel gaan herkennen hoor maar we zien wel. Veel plezier nog.

• 07 Maart 2010 - 08:39

Luc:

he fredje

Hoe is het lastig konijn.Was het een grote suana,??of kan je het vergelijken met de sauna jaquar???.Hoop voor je dat je lekker kan gaan bakken 4 dagen, hier blijft het maar koud.

gr luc

• 07 Maart 2010 - 09:15

Ron & Jacques:

Wat verblijf je toch lang op dat continent.
    Die details die je ons wilt onthouden kan ik wel invullen. Jammer dat je weer om 17.15 uur op het schip moest zijn (details).
    Groeten en veel vaar (sauna)plezier.

• 07 Maart 2010 - 09:15

Ron & Jacques:

Wat verblijf je toch lang op dat continent.
    Groeten en veel vaar (sauna)plezier.

• 07 Maart 2010 - 10:00

Erik:

wie gaat er nou naar de sauna als er zoveel moois te zien valt :-)

• 08 Maart 2010 - 13:06

Eric:

He Fred een sauna heb je ook hier, je moet gaan rond wandelen in Melbourne, de mooie dingen gaan bekijken.
    Je zult er niet zo vlug weer naar toe gaan denk ik of .......

mvg