Voorbereiding - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg Fred

24 December 2013 | Nederland, Eindhoven

Het is kerstavond en ben begonnen met het verzamelen van mijn reisbenodigdheden zoals: zomerkleding, avondkleding, toiletartikelen, schoeisel, reispapieren en visa, elektronische apparaten, wat warme kleding voor de eerste dagen, smeerseltjes voor en na het zonnen, ondergoed en sokken, eigenlijk te veel om op te noemen. Denk dat ik 3 koffers nodig heb en dan nog wat tassen. Op zaterdagmorgen vertrek ik met de bus vanuit Hazeldonk en gaan dan via België naar Calais en met de ferry over naar Dover en dan een ritje van 2 uur naar Southhampton. Daar is een kamer geboekt bij het Holliday Hotel aan de haven. Om een uur of 12 kunnen we inchecken op de MS. Balmoral en ik verwacht dat we tegen drieën gaan varen richting Cadiz in Spanje. Het avontuur kan dan beginnen en ik ga ervan uit dat het weer genieten wordt voor mij.

• 25 December 2013 - 01:10

Wally:

Goeie reis en veel plezier
    Fijne feest dagen en een gezond 2014.
    Gr.v.Wally en Betty

• 25 December 2013 - 10:28

Monique:

Hey Fred,

Succes met alles inpakken, nog heel fijne dagen, een goede reis en vaar een goed en gezond 2014 in! Ben weer heel benieuwd naar al jouw verhalen. Geniet ervan Fred!

Groetjes Monique

• 25 December 2013 - 12:16

Bert &Gonnie:

Bert en Gonnie wensen je een goede reis en een goed en gezond 2014

• 25 December 2013 - 19:53

Dielange:

Groot gelijk, ge kunt ze nie meenemen!
    Prettige reis.

• 26 December 2013 - 10:48

Ineke En Peter:

Fred de allerbeste wensen in 2014 geniet van deze trip.
    Wij zullen met veel plezier je reisverslagen lezen.

Proost op 2014

• 28 December 2013 - 17:44

Gijs:

Fred allereerst een heel gelukkig en gezond 2014 !!!! Verder een hele fijne vacante,we hopen dat je er met volle teugen van zal genieten!m het zal hier stil zijn zonder jou,( wel fijn hahaha) Fred we volgen je!!! Kom heel en in gezondheid terug!! Groetjes Riet en Gijs

• 01 Januari 2014 - 15:29

Casper:

Hoi Fred,
    Een heel goed 2014 en een fijne reis wens ik je.

• 01 Januari 2014 - 20:05

Elly Hoeben:

Fred wij wensen jou een fijne vacantie en alle goeds voor 2014 groetjes elly en paul

• 06 Januari 2014 - 10:52

Renda Van Het Hof:

Fred nog een héél gezond en gelukkig 2014 en geniet van de prachtige cruise, ik ben benieuwd

• 06 Januari 2014 - 14:17

Helma:

Fred, allereerst wens ik jou een super 2014. Maar dat is al zo goed begonnen voor jou, dus de rest komt ook wel goed. Verder wens ik je een hele fijne vakantie. Ben nu al benieuwd naar de leuke verslagen die je altijd maakt. Geniet er lekker van!!!

• 07 Januari 2014 - 10:05

Ingrid Van Grunsven:

Hey Fred! Ik wens je nogmaals via deze weg een goede reis en een te gekke gezellige vakantie. Geniet ervan!!!!!!

• 07 Januari 2014 - 22:48

Peter:

Hallo Fred....beter laat dan nooit.... en heel fijn 2014 en nu eerst maar 4 heel mooie maanden op zee....geniet ervan!

• 10 Januari 2014 - 16:20

Wilma:

Hey Freddy,

Het allerbeste nog voor 2014.
    Geniet ervan en gedraag je.
    Mis je wel hoor! hier bij de receptie.
    Tot horens en ik blijf je volgen XXXX Wilma

• 20 Januari 2014 - 13:19

Cor :

Fred nog een héél gezond en gelukkig 2014!
    Geniet je nog steeds van de cruise, zonder dat je op elke werkdag succes toegewenst wordt.