Nog 4 weken - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Nog 4 weken - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Nog 4 weken

Door: Fred

Blijf op de hoogte en volg Fred

20 December 2015 | Nederland, Eindhoven

Morgen over 4 weken vertrek ik vanuit Southampton naar het zonnige Zuid Amerika met de MS. Balmoral van de rederij Fred Olsen. Het wordt een reis van 7 weken en ik verheug me er bijzonder op na zo'n vervelend jaar, aangaande mijn gezondheid. Vertrek vanuit de parkeerplaats Hazeldonk onder Breda met een touringcar via België en Frankrijk, met de ferry naar U.K. Na een overnachting in het hotel Holliday Inn gaan we dinsdagmorgen aan boord. Hoop dat ik regelmatig wat van me kan laten horen en ik hoop dat jullie me massaal volgen op mijn trip!

  • 20 December 2015 - 13:52

    Ingrid Van Grunsven:

    Hey Fred!

    Helemaal te gek dat je weer zo'n mooie trip gaat maken.
    Dat heb je zeker verdiend!
    Blij dat het goed met je gaat en ik ga je zeker volgen.
    Alvast fijne dagen en een goed uiteinde.

    Groetjes Ingrid. X

  • 20 December 2015 - 16:52

    Bert En Gonnie:

    Hallo Fred.Wat leuk voor je.Ik had je al een bericht gestuurd maar bij deze hier .Wij wensen je al wat goed is en hopen dat jij weer een leuke vakantie hebt en de beste wensen voor 2016.wij verheugen ons op je verslagen en hopen dat jij geniet van je vakantie. Groetjes Bert en Gonnie .

  • 20 December 2015 - 17:25

    Monique:

    Hey Fred,

    Superfijn vooruitzicht voor je en dat heb je zeker verdiend om eens lekker te ontspannen en te genieten! Ik wens je heel fijne feestdagen en een fantastisch mooi en gezond 2016!

    Groetjes Monique

  • 21 December 2015 - 15:45

    Marga De Leest:

    Met gepaste jaloezie ga ik je volgen!

    Lekker genieten Fred!

  • 05 Januari 2016 - 10:26

    Elly Hoeben:

    Hallo Fred, mooi weer zo,n super reis ik ga je volgen fijne vakantie groetjes Elly en Paul

  • 09 Januari 2016 - 18:53

    Ineke En Peter:

    Nou Fred een hele fijne reis je hebt het zeker verdiend.
    we zullen uitkijken naar je reisverslagen .

    gr Ineke en Peter

  • 12 Januari 2016 - 14:50

    Wilma:

    Fred, ik zal je missen de receptie is niet compleet zonder mijn maatje!
    Ben blij dat ik je in de gate kan houden en volgen waar je allemaal je stempeltje achter laat.
    Geniet ervan en feest er maar lekker op los. Het is je zeker gegund en je hebt het verdient!

    Liefs, Wilma

  • 16 Januari 2016 - 00:36

    Anoek Van Limpt:

    Hoi Fred,
    Ik las op intranet dat je op reis gaat. Het is je gegund!
    Geniet ervan!
    Groetjes Anoek

  • 16 Januari 2016 - 00:36

    Anoek Van Limpt:

    Hoi Fred,
    Ik las op intranet dat je op reis gaat. Het is je gegund!
    Geniet ervan!
    Groetjes Anoek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Fred

Na een jaar hard werken heeft een mens wel een verzetje verdiend en ik dacht laat ik eens iets geks doen. Lekker 3 maanden iets van de wereld zien op een relaxte manier.Rondje Caribean & South America

Actief sinds 27 Dec. 2009
Verslag gelezen: 326
Totaal aantal bezoekers 127839

Voorgaande reizen:

18 Januari 2016 - 05 Maart 2016

Samba & Tango

04 Januari 2014 - 19 April 2014

Van West naar Oost

04 Januari 2012 - 03 April 2012

Zuid Amerka Cruise

05 Januari 2010 - 21 April 2010

wereldcruise

Landen bezocht: