Party-time - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu Party-time - Reisverslag uit Antigua, Antigua van Fred Weijtens - WaarBenJij.nu

Party-time

Blijf op de hoogte en volg Fred

07 April 2014 | Antigua, Antigua

Nieuwe dag en een nieuw eiland. We meren af aan de pier en ik loop zo het centrum van St. Johns in en ben direct in het bruisende leven van dit tropisch paradijs. Ongelooflijk vele mensen leven hier van het toerisme en met dagelijks een cruiseschip hebben ze een redelijk bestaan. Wandel door de drukke straatjes naar de kathedraal. Het gebouw is aan de buitenkant van steen, maar aan de binnenkant geheel van hout om aardbevingen te weerstaan. Heb ook nog wat gewinkeld en kom dan op een plein, waar het halve schip de terrassen bemannen. Het geheel doet me denken aan het drinkgelag van Breughel in de Gouden Eeuw. Het feest duurt voort tot het moment dat het schip vertrekt naar St. Maarten.

• 07 April 2014 - 20:32

Ebaxmeier:

Fred, De laatste loodjes! Zet 'm op!

• 07 April 2014 - 21:17

Corrie:

Wat een tegenstellingen, uitersten tijdens je reis. Ik vind dit barretje wel heel sfeervol!!

• 08 April 2014 - 06:56

Monique:

Hoi Fred,

Het is weer een prachtige reis als ik dat zo allemaal lees. Geniet er nog even van!

Groetjes Monique